Odličovač očního make-upu AVON Conditioning Eye Makeup Remover Lotion


Docházel mi můj obvyklý odličovač očí, v ruce jsem držela Avon a v něm akce na tento odličovač – říkala jsem si proč ne, vyzkouším ho. Nyní říkám, už nikdy ne, nikdy více. A proč?

Plus:
* odlíčí – aspoň nějaké plus ;-)
* velký objem 150 ml...i když to při tolika mínus, nevidím jako až tak velké plus :D


Mínus:
* samo-odpadávací vrch – jakmile jsem trošku zmáčkla tubu, aby něco šlo ven, odvalil se mi vrch, vypadl a na vatový tampón mi vyprsklo zbytečně moc odličovače. Na konec mi už vypadával sám od sebe – každý den!
* když byl už skoro poloprázdný, tak stále padal – nedal se nikam postavit – nedržel balans :D
* neviděla jsem po něm cca 3 minuty!! – ne doslova, samozřejmě, ale měla jsem pocit, že vidím chvilku mlhu a to asi není dobře :D
* málo odstranil – šuchotala jsem po víčku takovou dobu a stejně jsem pak šla do sprchy a vyšla ven jak „kissák“ :D
* ani nevoněl
* bylo ho moc, ale spotřebovala jsem ho komplet :D

Je mi líto, Avon mám ráda, ale tento odličovač nikdy více, ani kdyby ho dávali za euro, nebo zadarmo k objednávce – to jim radši napíšu, ať si ho nechají.
Toto se moc nepovedlo L

Dávám 1 b. z 10 b. 

Komentáře

  1. ja by som mu nedala ani ten 1bod, ja som sa s ním stretla keď bol "zadarmo" k špirále...už viem, prečo bol "zadarmo" :D

    OdpovědětVymazat
  2. tiež mám tento odličovač a je to fakt bieda. odlíčenie trvá dlho a nie je dôkladné, oči musím doslova drhnúť, vidím hmlisto, oči ma štípu a vôbec nemám pocit, že by mi mihalnice vyživoval. zatiaľ najlepšie čo som vyskúšala na odlíčenie očí bola micelárna voda. za pár sekúnd bolo líčenie (aj silnejšie líčenie) krásne dole.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky