Garnier Roll-on Anti-dark circles - Roll-on na známky únavy

Oční roll-on a korektor 2 v 1
(ano, uvědomuji si, že to není novinka - na trhu je už několik let, ale i tak věřím, že někomu tato rezence pomůže rozhodnout se)

Název celkem nezapamatovatelný, ale výsledek si budete pamatovat, to Vám garantuji J

Přiznávám, že i když jsem vystudovala marketing (a nebo možná proto?) a vím, že by jsem neměla tolik dát na reklamu v televizi, časopisech apod., tak mě kosmetické trendy dostávají do varu a když vidím nějakou reklamu na něco „jiné“, tak běžím na net a zjišťuji cenu. Pokud je pro mě přijatelná, tak sonduju, kde ho (jakýkoliv výrobek) koupím, kde ho už mají a běžím tam :-x Ano, jsem žena :D

Viděla jsem nejdříve kampaň, zaujala mě. Pak jsem jí viděla znovu a znovu a šup – už ho mám doma nějaký ten pátek J
Používám ho DENODENNĚ, i když si nemyslím, že by moje kruhy pod očima (uff, toto jsem nikdy nedokázala vyskloňovat :-x) byly tak gigantické, ale jakési mini kroužky se už objevily, zvlášť když dennodenně čučím v práci do PC a nějak každý den trvá krátce, nic nestíhám a chodím spát pozdě.
Koupi jsem brala jako alternativu tekutého korektoru – obzvlášť po několika letech, kdy jsem pod oči používala tuhý korektor (!! :-x asi nevědomost mládí :D). Jak jsem se později dozvěděla, tak na vrásky kolem očí je to největší zlo – no co už.

Koupi nelituji! Používám ho už takových 9 měsíců – stále a on je stále mokrý a stále JE. Obávala jsem se, že vyschne nebo že to třeba přes tu „kuličku“ nebude chtít téct apod. Nic takového se nestalo (díky bohu) a tak s ním startuji každý nový pracovní den.
Barevně se přizpůsobí, krásně se roztírá do ztracena, vůbec ho není vidět. Nemá žádné zbytečné třpytky, nevytváří pandí oči J Vždy stačí jemně přejet pod očima a rozetřít. Nikdy se mi nestalo, že by ho vyteklo více než potřebuji – ale tím, že víceméně funguje jako korektor, si myslím, že by nebyl problém ho rozetřít na nějakou tu vyrážku.
Jediné co by mi tak mohlo chybět je vůně – ale zase u takového typu výrobku není podstatná. To už fakt hledám aspoň nějaké mínus J

Kdo shání tekutý korektor, který se jemně stará o oční okolí....
Kdo shání tekutý korektor, který se přizpůsobí tónu pleti...
Kdo shání tekutý korektor, který vydrží strašně dlouho...

...ať neváhá a letí hned do drogérie. 
Cena je možná malinko vyšší (189-249 Kč co jsem viděla), ale vyplatí se to :)
K dostání je ve 2 variantách – světlá a tmavá (pro normální pleť a pro světlou pleť). Já používám i v létě-zimě světlou – bez problémů J


Hodnotím na 10 b. z 10 b. 

Komentáře

  1. Tento mám aj ja. Aktívne ho používam už rok a pol a stále akoby bol nový. Je to úplne skvelá vecička, kruhy pod očami totálne zlikviduje :) a navyše, ak ste občas takí nešikovné ako ja a tiene vám popadajú pod viečko - tak odstráni aj to :)

    OdpovědětVymazat
  2. ...tak to musím vyzkoušet - to jsem až tak nepozorovala, ale je pravda, že já si, pro jistotu, při nanášení stínů dávám pod dolní řady kousek papírového kapesníku :))...já jsem totiž takto "nešikovná" stále :-x :D

    OdpovědětVymazat
  3. Using potato slices can also give a great relief to your eyes and help you in getting rid of these dark eye circles.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky