Zklidňující oční odličovač - Dermacol vs. Garnier

Nestíhám psát o všem co spotřebuji, zvlášť když jsem se nyní z "osobních" důvodů relativně odmlčela :) Mezičasem jsem spotřebovala Dermacol odličovač a jsem asi za polovinou Garnieru. A tak jsem si řekla proč ne - jsou to drogérkové produkty, tak jim uděláme společnou recenzi, souhlasíte? :))

odličovač Dermacol, odličovač Garnier




Zklidňující odličovač očí, Dermacol

Najdete i podobné balení, které je více zelené - to je konkrétně neparfemovaný odličovač a chválila jsem ho tu. Proto jsem do tohoto odličovače šla s velkým očekáváním, protože jsem četla jen a jen chválu a hlavně každá druhá bloggerka potvrdila, že tento modrý je lepší :)
Dost vlastností má podobných jako ten zelený - není mastný, jemně odlíčí, odlíčí důkladně,...
Ale ideální není. Dokonalého odlíčení jsem docílila právě s tím zeleným. Tento mě i malinko (ale fakt jen malinko) dráždil v očích. Není olejový, což už asi budu raději vyhledávat.
Jednoduše řečeno - nedosahuje kvalit zelené verze, ale vlastně to s ním není až tak zlé :)

Hodnotím ho na 8 b. z 10 b., protože rezervy má :)


Zklidňující odličovač 2 v 1, Garnier

Zaujal mě opět a znovu hlavně cenou, kdy se u nás v 101 drogérii nacházel v akci :) Odličovač od Garnieru jsem nikdy neměla, takže byl by hřích ho nevzít a nevyzkoušet :D
Líbí se mi, že je bez parfermace (velké plus, když má zklidňovat), bez alkoholu (proboha, proč by se tam měl dávat?!) a bez barviv (i ta jsou dost zbytečná, ne?).

Používám ho jen na oči a v prvních odličovacích orgiích jsem z něho byla absolutně U-NE-ŠE-NÁ! Zdál se mi dokonalý, protože stačilo jen trošku na vatový tampónek a jemně veškeré líčení "stáhnout" z očí :) Nadšení opadlo, když jsem si asi po týdnu uvědomila, že jsem fakt, ale fakt přispatá (blbá? :D) a nikdy jsem balením NE-ZA-TŘE-PA-LA, aby se olej promíchal s ...tou vodou dole :) Proto tak fungoval! Však já si ty dny dávala na oči jen tu olejovou část :D

Hned mi zbylo více "bezolejové" části, co jde vidět i na fotce :D Teď třepu jak šílená, odlíčím. Vypadá, že vše je v pořádku. Oči mi neslzí. Řasy vypadají zase krátké (bez řasenky :D). A pak se ráno vzbudím a na polštáři mám tmavé skvrny. Dojdu k zrcadlu a tak na mě kouká medvídek mýval, který kolem očí má takové pruhy, že i Zorro by záviděl :D
Tak toto teda opravdu ne...
Asi zkusím jak bude fungovat na odlíčení make-upu na tváři...i když. Já nevím, ale olej na tvář...to se mi trošku příčí. To už si asi radši koupím jen samostatný olej a ne takto "mixnutý".

Kdepak, toto mě neoslovilo a dávám 6 b. z 10 b.


A teď hurá do mě, protože jsem na tento Garnier četla jen samou chválu. A bohužel - nemyslím si, že by to byl jen důsledek toho, že jsem několik prvních dní používala jen olejovou část.
To černé ranní cosi kolem očí se mi nelíbí a nepřijde mi, že bych chodila spát s úplně čistou pletí/dokonale odlíčená.

Cena za Garnier se pohybuje od 70-130 Kč/2,5-4 €
Cena za Dermacol se pohybuje od 80-110 Kč/2,3-3,8 €

Dermacol má nově i menší balení z 150 ml zmenšené na 125 ml...a jak to tak vypadá, tak jsou za stejnou cenu :-/ Ach jo...


Vaše






Komentáře

  1. Ten od Garnieru som mala a mam take zmiesane pocity, nestipal ani ziadne take veci, ale ked som sa doodlicovala (a to som nosila iba spiralu a teraz ju skoro vobec nenosim :D) tak mi tiez zostali take cierne kruhy pod ocami, tak som to musela prejst s vodou a znova este trosku doodlicovat. To ma na nom nebavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, tak jsem ráda, že je nás teda víc :) U jiných bloggerek jsem totiž četla jen a jen chválu a samé 10 b. z 10 b. a přitom mě třeba toto (ty černé machule kolem očí) dost štvaly :D

      Vymazat
  2. od dermacolu mam micelárku,celkom ujde.potom chcem skúsiť od garnier micku.ked ju tak chvália.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tu micelárku od Garnier si taky dělám zálusk - četla jsem, že je téměř "identická" s mnohem dražší Biodermou a protože mi moje obrovské zásoby micelárky Biodermy právě dochází, tak asi zkusím ten Garnier...snad nebudu litovat :)

      Vymazat
  3. Mě Garnier nikdy s nicím moc neoslovil, jediné co mám je balzán na rty a ani ten bych si nekoupila, kdyby jich bylo na výběr víc. Ale vyhovuje mi!:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky