Manufaktura jablková, vůbec ne tuctová...dokonalá a sladká :)

Na rovinu řeknu, že když jsem se dozvěděla, že bude mít Manufaktura jablkovou limitovanou edici, tak jsem byla zklamaná. Já  prostě jablko asi beru moc samozřejmě a moc obyčejně a proto jsem tak nějak odsoudila tuto edici už předem. Nedokázala jsem si představit tu vůni, ani o jaké produkty se bude jednat. Dobře, bylo mi jasné, že tam bude i sirup :)

jablko manufaktura, limitovaná edice

Když jsem tyto produkty poprvé doma očichala, tak se můj názor začal pozvolna měnit a po vyzkoušení mohu konstatovat, že TOTO by fakt mělo zůstat v sortimentu Manufaktury NA FURT! :D (manžel z tohoto mého označení časového období nemůže :D)

Za prvé - vůně mi připomíná dětství. Dlouho jsem přemýšlela, co konkrétně, ale věděla jsem, že nějakou sladkost :D A přišla jsem na to - klasické cucací bonbóny Bonpari. Tuším se ještě vyrábí, ale netuším jestli ještě tak voní/chutnají :)

Tato limitovaná edice obsahuje 4 produkty, tak se mrkněme na všechny postupně.


manufaktura blogspot, recenze krému na ruce

Regenerační krém na ruce s jablečným a makadamiovým olejem je prostě dokonalý. Když už nic jiného, tak aspoň ten si asi nakoupím na kila. Celkově mám tyto jejich krémy na ruce velmi ráda (psala jsem o nich TU) a myslím, že jsou velmi kvalitní. Tento není výjimkou. Ruce jsou hladké, vyživené a i když je dost mastný bezprostředně po natření, tak během chvilky (ale možná minuta/dvě) se vše vsákne a zůstane jen intenzivní vůně a hladký pocit vyživených rukou. Přiznávám, že na někoho může být ta vůně až moc intenzivní (zvlášť třeba před spaním). Mně to teda vůbec nevadí a právě spíš před spaním stále čenichám k rukám :) Tím, že je dost mastný, tak ho nedoporučuji třeba do kanclu na takové rychlé přetření, protože jinak se vše hned oťapká. Jinak je fakt dokonalý :) Jo, to  už jsem vlastně psala...
10 b. z 10 b. 

limitovaná edice manufaktura, recenze manufaktura
limitovaná edice manufaktura, recenze blogspot

Regenerační balzám na rty s jablečným a arganovým olejem z této limitované edice byl pro mě překvapením. Doteď jsem znala balzámky od Manufaktury v tubičkách a z těch jsem zase moc nadšená nikdy nebyla. Tento je v tuhém, klasickém, sticku a znova - voní úžasně. Všechny produkty z této edice voní identicky. Balzám je dost tuhý, což mi vyhovuje, protože se nerozpadá hned po pár použitích a mám opravdu pocit vyživených rtů. Překvapilo mě jen to, že na rtech nechutná. Ale fakt vůbec nijak. Přitom tu vůni cítím ještě chvíli po aplikaci, ale chuť ne. Možná je to ale dobře, aspoň to stále neolizuju :D Samozřejmostí je složení bez barviv, ropných derivátů a silikonů. A obsahuje i takové "mňamky" jako bambucké máslo a včelí vosk
10 b. z 10 b.

limitovaná edice od manufaktury, jablková limitovaná edice

limitka jablko manufaktura, sprchový gel

Sprchové gely od Manufaktury jsou taktéž mými oblíbenci a tento jablkový sprchový gel s panthenolem, limitovaný, je požitek a úplně se vidím jak si ho nechám na předvánoční období. Nedovedu si představit lepší vůni na tento čas :) Pění překvapivě dost už při malém množství, vůně intenzivní, vůbec nevysušoval.
Trapně mu dávám 10 b. z 10 b. 

manufaktura blogspot, manufaktura složení
recenze kosmetiky, manufaktura blog

A jablečný sirup s karamelem a skořicí? Hmmm. Jablečný mošt jak vyšitý. Fakt :) Dá se používat do čajíků, nebo se i samostatně zalít teplou vodou a posypat skořicí. Ale to je taky takové už vánočně-zimně laděné...nemyslíte? :)

kosmetika manufaktura


Na celé edici se mi líbí i to, že poprvé jsem viděla na Manufaktura výrobcích jinou ozdobu než mašličku (kterou mi Sandra stejně hned strhne a těším se z té krásy zpravidla jen pár sekund - ona to strhává hned v autě :D). Tuto třásničku mi sice Sandra taky sebrala, ale myslím, že to chvíli její hraní vydrží a dá se to klidně použít jako přívěsek na klíče :)

Malinovou edici jsem milovala pro tu vůni (recenze), ale zpětně bych brala asi jen krém na ruce (dokonce ještě jeden mám doma :D). Hrušková byla fajn, ale tam mě nezaujalo nic tak extrémně, že bych to chtěla stále. I když je fakt, že krém na ruce jsem z této edice nevyzkoušela :) Okurková edice (recenze) z tohoto jara obsahovala skvostnou a dokonalou okurkovou vodu, kterou prostě nedám! A tato jablková, i přes moje malá očekávání, obsahuje úžasný krém na ruce a úžasný balzám na rty...a já jsem v úžasu, fakt :D

Vyzkoušely jste? Nebo máte zálusk? 
Osobně kupuji v Manufaktuře dárky pro ženskou část rodiny :) Blíží se vánoce...myslete na to ;-)

Vaše
SpaceSusi

PS: všechny produkty jsem dostala zdarma k recenzi

A nezapomeňte mě sledovat na instagramu! TU

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky