Milý Ježíšku...toto přines Spacesusi IV. | Kosmetický wishlist

Jsem zasněná. Skoro dva měsíce jsem si totiž NIC kosmetického nekoupila, takže teď bych to nejraději dohnala. Ale zase držím se při zemi, takže toto je spíš něco nad čím ochkám, ale je otazné, jestli si to někdy koupím... ale snít je přirozené :D



1. Rodinný set tradičních produktů Weleda - nevím, jestli ho chci kvůli té plechovce s liškou, která mi přijde úplně dokonalá a nebo kvůli obsahu. Asi spíš kvůli té plechovce, ale to neříkejte manželovi :D Uvnitř se nachází oblíbené Weleda produkty: krém na nohy Skin Food, balzám na nohy, masážní olej s arnikou na zahřátí celého těla a rozmarínové vlasové tonikum. Po Weledě pokukuju už delší dobu, zatím jsme měli jen krém na opruzeniny Weleda pro Sandru a ten byl dokonalý... A i zubní pastu pro Sandru máme od Weledy - nepoužíváme jí zatím moc, ale když náhodou něco spolkne, tak se neděsím :)

2. Ještě delší dobu pokukuju po kosmetice Rituals a jediný důvod, proč jsem jí zatím nevyzkoušela je ten, že není dostupná na Slovensku. A platit extrémně vysoké poštovné se mi moc nechce. Když bych chtěla začít "pomalu" a vyzkoušet jen pár produktů a ne hned nakoupovat ve velkém. Přeci jen je to dražší kosmetika. Na józe, kam jsem chodila, měli nějaký Rituals "osvěžovač" a voněl fakt dokonale. A třeba taková sada s dokonalým názvem "Happy Buddha" mě láká moc :) Vyzkoušeli jste tuto kosmetiku? Stojí za to? :)

3. Dr. Hauschka je prý taky super. A taky jsem nevyzkoušela, ale pomalu mi dochází balzám na rty (resp. Sandra mi je ztrácí a pleská kde může), takže třeba i ten od Dr. Hauschka bych ráda vyzkoušela. Začínám zase nějak myslet na to, co si pleskám na rty a co olizuju a tak...ať je to radši "zdravé" :)

4. Protože stále moje tělo není ve formě jako před těhotenstvím, tak ráda sahám po nějakých zpevňujících přípravcích - tyto od, pro mě, neznámé značky Hristina mě zaujaly, že nejsou cenově až tak nedostupné. Takový zpevňující krém na tělo a krém na poprsí se vždy hodí. Nejen v těhotenství a při kojení.

5. A teď trošku "nepřírodně", ale očuchala jsem si v obchodíku Yves Rocher vánoční limitovanou edici a teda kdyby Ježíšek přinesl takový voňavý balíček - vůbec bych se nezlobila :) Třeba ten se svíčkou s vůní Mandarinka & Koření, ale klidně i ten ve verzi Brusinka & Mandle. To už nechám na Ježíškovi :D Beru cokoliv :D

Všimli jste si? Už nějak vůbec netoužím po dekorativce, od té doby co jsem na mateřské :D

A po čem vaše srdce piští a co vám Ježíšek prostě MUSÍ donést? :)

Komentáře

  1. Od Rituals bych si také něco přála, protože jsem ji ještě nezkoušela :-) v Brně otevřeli kamennou prodejnu, tak tam budu muset někdy zavítat... ještě jsem si od přítele nechala nadělit pod stromeček nějakou dekorativku, tak se těším, až budu rozbalovat :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-) All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Rituals je super,já už měla pár jejich pěna a nádhera, určitě časem vyzkoušej!!!
    Já si teď na mateřské taky dala dost pauzu s dekorativkou, už nedělám tak šílený zásoby, naopak snažím se každý den malovat a produkty plácat, pač v tom mám majlant...

    OdpovědětVymazat
  3. Ta plechovka s liškou je opravdu velice kouzelná! :D Limitka v Yves Roscher mi taky velice voní. :)
    PS: Stala jsem se tvým 500. čtenářem, takže moc gratuluji k tak krásnému číslu. A s dcerkou to určitě nějak oslavte! ♥
    Kajahasidea

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky